Stormøde og fællesspisning

Lørdag d. 19. august kl. 16:
FHSG-stormøde for alle beboere i Søndergårdskvarteret

Dagsorden:
1) Seneste nyt om Fælleshuset.
2) Fremtidige arrangementer/aktiviteter.
3) Valg af nye medlemmer af Brugergruppen.
Kl. ca. 17: Fællesspisning for alle interesserede beboere. Medbring selv mad. Vi kan bruge husets service. Huset byder på gratis øl, vin og sodavand og en stor varm grill og/eller varme pander/gryder.

NB: Brugergruppen søger hjælp til teknik-vedligeholdelsen fremadrettet, da Steen Brogaard ønsker at trappe ned og stoppe i løbet af det næste år… En person med håndværksmæssig viden inden for el, svagstrøm, VVS og ventilation samt kendskab til sikringsanlæg som brandsikring, varsling, tyverisikring og adgangskontrol vil er nok for meget at håbe på, men mindre kan også gøre det. Kendskab til bygningsreglement og brandsikringskrav vil være en fordel. Steen vil kunne konsulteres løbende i en overgangsperiode.